תחומי אחריות מרכזיים:
ניהול התפעול השוטף של המשרד, לרבות ניהול אזור הקבלה וניהול יומנים.
ניהול תקציב ההוצאות המשרדי, לרבות ניהול משא ומתן על חוזים מול ספקים, הזמנת ציוד ואחריות מלאה בכל התפעול האדמיניסטרטיבי
מתן שירות פנים ארגוני למנהלים ולצוות החברה
טיפול בפעילות הרווחה השנתית של החברה כולל ניהול התקציב
כפיפות ישירה למנכ"ל
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות כמנהל/ת משרד
- ייצוגיות, יכולת ארגון, ניהול זמן, תיעדוף משימות באופן יעיל
- יכולת ניהול משא ומתן עם ספקים וניהול תקציב הוצאות
- מיומנות ב-Microsoft Office וכלים אינטרנטיים כגון doodle, Zoom ועוד
- עברית ואנגלית מצוינות, בדיבור ובכתב – שפות נוספות יתרון
משרה מלאה 09:00-17:00 ממשרדינו בתל אביב