אם אתם אנשים שאוהבים לעבוד בסביבה דינמית ומנוסים בעולם הכנסים והאירועים, בואו לעבוד אתנו במגדלים הכי יפים בתל אביב!
מחלקת המכירות וניהול קשרי הלקוחות של חברת ארטרא מגייסת מתאמ/ת מכירות כנסים ואירועים יצירתי/ת ואנרגטי/ת, עם היכרות עמוקה של עולם הכנסים והאירועים.
מטרת התפקיד: הגדלת בסיס הלקוחות של החברה, קידום הבאת כנסים בינלאומיים לישראל, מענה להצעות ולמכרזים.
תפקיד מגוון ויצירתי, המאפשר להיות חלק משמעותי וקריאטיבי בעבודה ישירה מול לקוחות וספקים.
הגדרות התפקיד:
- פעולה יזומה לאיתור לקוחות ושיתופי פעולה פוטנציאליים ביחד עם ניהול קשרי לקוחות עם בסיס לקוחות קיים
- מענה למכרזים ובניית תקציבים מורכבים
- תכנון וכתיבת הצעות ומצגות ללקוחות
- ניהול משא ומתן עם ספקים
דרישות:
- ראיה עסקית רחבה לצד תשומת לב לפרטים הקטנים
- יכולת בניית מצגות ברמה גבוהה ובכלים מתקדמים, תוך עמידה בלוחות זמנים
- כתיבה שיווקית עסקית באנגלית ובעברית
- בניית תקציבים
- ניסיון בעבודה מול ספקים וניהול מו"מ
- חיבור עם אנשים ואהבה לעבודה ישירה עם לקוחות
- דיוק, סדר וארגון
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות השיווק
- שליטה מלאה באופיס
- הכרות עם Monday
- BA מנהל עסקים / שיווק/ תיירות
- ניסיון בעולם הכנסים או בשיווק, יתרון לבעלי ניסיון בארגון והפקת כנסים ואירועים
- שליטה באנגלית
- ידע בשפות נוספות – יתרון
משרה מלאה | עבודה מהמשרד בתל אביב